Disable Right Click

Disable Text Selection

Membelakangi Shiela

 Kisah ini terjadi 2 hari lepas. Terpanggil oleh ku untuk mecoret nya bagi bacaan peminat laman "Melayu Boleh" kerana aku juga peminat setia laman ini.

Kisah ini berlaku di condominium kepunyaan ku di Taman Melawati. Aku adalah seorang doktor bekerja dengan firma swasta. Umor ku adalah dalam 40an tapi masih membujang lagi. Pendapatan ku boleh di katakan lumayan juga.


Pada bulan lepas, pakcik aku telah menumpangkan anak dia di rumah aku agar senang untuk bersekolah di sebuah sekolah yang terkenal di KL. Nama sepupu aku tu Shiela. Umor baru 17 thn. Orangnya putih , sederhana rendah tapi tentang barang dia ....mak datuk mengalahkan model. Tetek dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pun, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.bontot dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jangan cakap macam Preity Zenta. Dari mula jumpa dia aku memang geram nak benamkan muka aku dekat bukit mekar tu. Tapi aku perhatikan budak ni pemalu sikit. Tiap kali aku pandang dia tunduk malu. Aku sempat bertanya pakcik aku samada dia percaya dekat aku. Dia tersenyum dan berkata percaya habis.


Seminggu di rumah aku Shiela jarang keluar dari biliknya. Kalau bersua pun pada waktu makan aje. Tu pun kadang dia makan dalam bilik dia. Pada satu malam aku terserempak denngan Shiela baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk...kotek aku serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yang membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. Butoh aku didalam kain bagi nak pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begitu. Bila berselisih Shiela hanya tunduk malu aje. dia perasaan, mata ku mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi...mungkin baru lepas di sabun.


Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan Shiela, aku pun pergi ke bilik air bersiap untuk mengerjakan adik aku. Masuk ke bilik air aku pun mula mengenggam kotek aku yang besar, berkilat dan panjang. Ku ambil sedikit sabun dan ku lumur sepanjang kepala butoh ku. Aku mula mengoyang butoh ku mula tu perlahan kemudian semakin laju. Dalam kepala ku bayangkan wajah Shiela berkemban. Berdecit decit bunyi butoh di goyang bercampur sabun. Dalam kegelojohan ku untuk melancap, aku lupa untuk tutup pintu bilik air.


Tanpa ku sedari pintu bilik air di buka oleh Shiela. Terkejut aku bila melihat wajah Shiela. Tangan ku masih lagi memegang kepala butoh yang besar berkilat. Muka Shiela ku lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata ku yang besar dan garang tu. Dia berkata "minta maaf pakcik, Shiela nak ambil seluar dalam Shiela." Lidah ku kelu untuk berkata. Shiela kemudian memandang ke muka ku dan berkata "boleh tak Shiela tolong lancapkan packcik". "Kasihan Shiela tengok packcik melancap sendiri".


Aku bagaikan tak percaya dengan kata-kata yang di ucapkan oleh Shiela.Sepupuku yang ku sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Shiela menyambung lagi" ini adalah balasan Shiela kepada pakcik yang telah banyak menolong Shiela". Shiela bergerak kearah ku dan mula mengambil lotion Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion memenuhi tangan Shiela. Dia melumur lotion tersebut di kepala butoh ku. Tersendut-sendut kepala butoh ku bila di belai oleh tangan halus Shiela.


Shiela menarik kepala butoh ku kearahnya. Aku mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Shiela memegang kepala butoh ku dan di pimpin hingga ke bilik tidur ku. Shiela bersuara" kat atas katil baru sedap, pakcik baring relaks, Shiela akan lancapkan pakcik sepuas-puasnya". Sambil berkata begitu Shiela senyum manja ke arah ku. Tangan Shiela mula memainkan peranannya. Batang ku di gosok secara perlahan...mula dari takuk atas hingga ke telur. "Emmmmmm... sedapnya Shiela" kata ku. Shiela menjawab " ya ke pakcik". Tangan kanan Shiela mengoncang batang ku secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas buah ku yang labuh itu. "Ohhhhh... Shiela sedap betul. cara Shiela lancapkan pakcik"" kata ku lagi. Shiela menyambung "packik jaga Shiela nak lancap laju sikit nie" "Kalau dah nak keluar beritahu Shiela". Shiela mula goncangan hikmatnya. Sambil mengoncang dengan pantas, tangan kirinya tak putus-putus meramas dan menarik sarung telur ku.


Aku kegelian dan kesedapan bila di lancapkan begitu. Kepala butoh ku mengembang dengan begitu besar sekali petanda adik ku akan muntah pada bila-bila masa. Aku berkata pada Shiela" pakcik dah tak tahan sangat Shiela, air mani pakcik dah nak menyembur" Tiba-tiba Shiela menghentikan goncangan padunya. Shiela menjawab" jangan keluar dulu pakcik, belum masanya, pakcik belum puas di lancap". Dia mengengam kuat pangkal batang ku. Bila dia lihat aku kembali tenang, Shiela memulakan semula goncangannya. Begitulah di buat berulangkali.


Aku tak tertahan dengan penyeksaan yang di lakukan oleh Shiela. Aku merayu kepadanya"Shiela, pakcik dah nak keluar nie...tolonglah lancapkan terus..." Akhirnya Shiela akur dengan permintaan ku. Dia mempercepatkan goyangan tangannya. Butoh aku yang memang nak terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya dengan begitu banyak sekali . Habis tangan gebu Shiela basah diliputi air mani ku. Mengigil-gigil badan ku menahan kesedapan yang teramat sangat. Shiela tak berhenti disitu. Dia terus memerah dan meramas buah ku. Katanya "pakcik keluarkan air tu lagi, Shiela akan goyangkan lagi sampai kering air dalam pundi telur pakcik nie." Di ramas, ditarik dan di goyang batang dan telur ku sepuasnya oleh Shiela.


Setelah habis adengan melancap, aku dan Shiela tersandar di bucuk katil. Aku keletihan dan Shiela masih lagi memegang kepala butoh ku. Selama setengah jam begitu, adik aku pun bangikt semula petanda nak minta di lancap lagi. Shiela tersenyum gembira melihat kepala butoh ku membesar semula. Shiela berkata" kasihan pakcik kepala butoh besar nie tak dapat main pantat, kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun pantat" Aku menjawab" pantat Shiela kan ada... bagilah pakcik balun pantat Shiela".


Shiela membulatkan matanya kearah aku. "Tak boleh pakcik..Shiela masih dara, kalau lancapkan tak apa". Aku menjawab lagi" abis pakcik nak sumbat mana kepala butoh besar pakcik nie... kat mulut Shiela".. "Eh geli Shiela...pakcik nie pengotorlah" balas Shiela lagi. Ku sambung puuk rayu ku" kalau gitu bagi pakcik balun jubur Shiela je, kalau di belasah pun tak sapa tahu". Aku saja mengusik tapi dengan tidak di sangka Shiela angguk tanda setuju. Butoh aku terangguk-angguk kegembiraan.


Aku tidak bertanya kali kedua lagi. Ku baringkan Shiela secara menongeng dan ku jilat lubang jubur gadis melayu belasan tahun nie. Mak datuk keciknya lubang jubur Shiela. Ku jilat sekeliling lubang jubor Shiela dan kemudian ku tusukkan lidah ku kedalam lubang jubur dara itu. Mengerang kesedapan Shiela bila di perlakukan begitu. Dia berpesan " pakcik perlahan sikit tak tahan geli.... bila nak masukkan nanti taruh lotion tu banyak-banyak... Shiela takut jubur Shiela koyak" Aku tak hirau dengan permintaan Shiela. Pada masa itu aku telah di rasuk hantu. Ku jilat lubang jubur Shiela sehingga bersih. Manis rasanya jubur anak dara 17 tahun ini.


Aku kemudian bangun dan melumur batang ku dengan lotion. Hampir habis satu botol lotion tu aku kerjakan. Aku menongengkan Shiela dan menghalakan kepala butohku di lubang jubur Shiela. Ku berkata "kalau sakit beritahu pakcik". Aku pun menekan sedikit kepala butoh tu ke lubang jubur Shiela. Shiela mengeletek kesakitan. "Pakcik sakit, perlahan sikit". aku tarik kepala butoh ku dan cuba sekali lagi. Kali ini hampir lepas takuk tapi Shiela dah mengelupur . Shiela dah mula menangis. "Pakcik kepala butoh pakcik besar sangat...Shiela tak sanggup". aku pujuk Shiela" kita try sekali lagi, kalau tak boleh masuk, pakcik tak main jubur Shiela".


Aku bertekad apa cara pun jubur dara 17 tahun nie mesti di balun oleh ku malam ini. Cubaan ketiga ku mendatangkan hasil. Tusukan padu ku berjaya melepaskan takuk ku kedalam lubang jubur Shiela. Terangkat-angkat kaki Shiela menahan kesakitan. Sempit sunggoh jubur gadis perawan. sorongan batang ku ke lubang jubur Shiela di lakukan secara perlahan-lahan. Shiela mendesis kesakitan apabila sorongan ku bertambah pantas. "pakcik..perlahannnn...koyak jubor Shiela nanti". Mendengar rayuan gadis sunti nie, butoh ku tak tertahan untuk memancutkan isinya.


Ku tarik keluar batang ku dan Shiela menyambut dengan tangannya. Di lancapnya butoh ku dengan begitu pantas sekali. Creet..creet..creeeeet air mani ku memancut membasahi cadar katil ku. Shiela seperti kehilangan akal . batang ku di kerjakan sampai lembik tak bermaya. Kata Shiela" balas dendam kerana batang pakcik telah balun jubur Shiela sampai melect... susah Shiela nak berak lepas nie". Selepas peristiwa itu setiap malam aku dapat balun jubur Shiela. Sekarang Shiela semakin pandai menggunakan juburnya untuk melancapkan batang ku..