Disable Right Click

Disable Text Selection

Digoda Kakak Part 1

 Segalanya terjadi sewaktu saya mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan hanye berehat di rumah. Hendak dijadikan cerita, adik saya Marek jg mengambil cuti pada hari itu. Dia datang ke rumah saya bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan untuk saya sekeluarga.


saya yang tahu adik saya mmang menaruh minat terhadap saya sengaja tidak mempedulikan dirinya yang selalu mencuri pandang menatap seluruh tubuh saya. mmang sejak dari dia kecil, saya selalu menjadi mangsa usikan nakalnya.


Kadang kala ketika kami tidur bersama-sama, dia gemar memeluk saya dari belakang dan tangannya suka meraba-raba jubur saya. saya biasanya biarkan je sebab apa yang apa dalam fikiran saya adalah dia hanyalah seorang budak.


Kalau setakat mengintai saya mandi tu perkara biasa. Kadang-kadang kalau saya sedar saya diintainya, sengaja pula saya tayang seluruh pelusuk tubuh saya yang bogel kepadanya. saya pun tak tahu kenapa saya bersikap sebegitu.


Apa yang pasti, saya berasa sungguh bangga kerana adik saya terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh saya. Namun stelah dia semakin matang, dan akil baligh. kami tidak lagi tidur bersama.


namun setiap kali saya pulang ke rumah ibu bapa saya, adik saya yang menetap di sana pasti tidak akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh saya. Tubuh saya yang agak slim ketika itu mmang cantik.


tetek saya yang sederhana besarnya kadang kala sengaja saya biar tidak bercoli di dalam baju. jubur saya yang mmang tonggek dan montok menjadi objek utama yang ditatap oleh adik saya.


saya tahu, bukan dia seorang yang meminati jubur saya, ramai lagi lelaki yang meminati saya kerana jubur saya, selain wajah saya yang cantik. Encik Hafi, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan lelaki yang selalu dapat berasmara dgn saya sebelum saya kenal suami saya.


Walau pun Encik Hafi tidak pernah meragut keperawanan saya, namun balak nya sudah tidak asing bagi saya. Sambil ringan-ringan, kami akan saling meraba-raba dan saling hisap menghisap.


selalu jg saya tertelan sperma nya ketika khayal menghisap balak nya. Jika sempat saya keluarkan dari mulut, biasanya balak nya akan memancutkan sperma nya di muka saya, kadang-kadang kena tudung yang saya pakai.


Namun apa yang paling digemari Encik Hafi adalah menikmati balak nya di lancap tangan saya dan seterusnya melepaskan sperma nya di celah jubur saya. Kadang-kala, dia gemar menggeselkan balak nya kat celah jubur saya kalau saya pakai kain yang licin cam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan sperma nya yang banyak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di jubur saya.


Hubungan kami berakhir stelah saya mendapat tahu dia adalah suami orang, dan seterusnya saya berkenalan dgn suami saya yang masih bujang ketika itu dan akhirnya kami pun berkahwin.


Berbalik kepada adik saya yang datang ke rumah saya tadi. saya yang ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik saya pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan.


Sesekali saya jeling kepada Marek, saya dapat lihat dia seronok menatap seluruh tubuh saya yang sering terbongkok-bongkok mengambil pakaian dari dalam bakul. saya tahu, mmang dia geram gila kalau saya pakai kain batik, lebih-lebih lagi kalau baju t yang saya pakai agak sendat dan singkat.


selalu jg tubuh saya menjadi sasaran tembakan sperma Marek jika saya pulang ke rumah ibu bapa saya. Biasanya terjadi kalau saya tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah.


Time-time cam tu mmang syok kalau tidur, lebih-lebih lagi kalau anak saya pun sama tidur. Apa yang saya ingat, ibu bapa saya pergi umrah ketika itu dan suami saya kerja lebih masa.


Jadi tinggal saya dan adik saya bersama anak saya di rumah ibu bapa saya. Tengah sedap tidur tu, saya terasa cam bermimpi di sembur sperma yang hangat di bahagian jubur.


Namun stelah saya terjaga, saya terasa mmang betul ada sperma yang banyak, malah masih melekit dan berketul-ketul di celah-celah jubur saya. Kain batik saya mmang dah basah dah.


saya tak syak sesiapa lagi, kecuali adik saya tu sebab ketika itu tiada sesiapa lagi lelaki yang ada kat rumah melainkan dia seorang. Tapi saya buat-buat tak tahu.


Malah saya biarkan je terus pakai kain batik tu walau pun kesan basah di jubur jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya banyak lagi. mmang selalu saya mengalami perkara sebegitu setiap kali saya pulang ke kampung dan tidur di waktu siang.


Pernah jg saya sengaja tanggalkan kain batik saya di bilik dan campakkan di lantai, sementara saya berkamban dgn tuala ke bilik mandi. Bila saya selesai mandi dan kembali ke bilik, saya tengok kain batik saya sudah berubah tempat.


saya angkat kain batik saya dan saya lihat, bertompok kain batik tu dgn sperma yang masih pekat dan berlendir. mmang banyak jg sperma adik saya tu. Sepanjang saya bersama dgn Encik Hafi dan bersama suami saya, tak pernah pulak saya tengok sperma yang mereka keluarkan sebanyak itu.


saya tak sangka pulak yang saya digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yang saya pakai pun jadi mangsa dia melancap. Itu belum lagi seluar dalam saya yang selalu kurang dan bila saya jumpa balik, dah bertompok comot dgn kesan sperma nya.


Itu pun kalau saya tak selongkar laci almarinya sewaktu dia pergi kerja, pasti saya tak tahu perkara tu. Bukan setakat seluar dalam saya yang saya jumpa, malah gambar-gambar saya dan diari peribadi adik saya tu jg saya jumpa.


dan dari diari itulah saya akhirnya tahu bahawa rupa-rupanya dia benar-benar gilakan saya. Terlalu banyak perkataan cinta kepada saya dapat saya baca bersama dgn segala apa yang telah dilakukan kepada saya jg turut dituliskan di dalam diari itu.


Ketika itu barulah saya tahu rupa-rupanya bukan sekali dua saya menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sudah berpuluh-puluh kali dan kebanyakkannya ketika dia sudah tidak dapat bertahan melihat saya berkain batik.


selalu jg rupanya dia sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat jubur saya. Perasaan saya macam cam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah mahu cakap cam mana.


Berbalik kepada adik saya yang sedang bermain bersama anak saya tadi, saya tahu dia asyik memerhatikan tubuh saya. saya pun sengaja hendak mengujinya. saya lentikkan tubuh saya sambil memerhati basuhan yang sedang berputar di dalam mesin basuh.


Sesekali saya jeling, saya lihat cam mahu terkeluar biji matanya melihat jubur saya yang sendat berkain batik ni. saya pun menonggeng di mesin basuh membiarkan dia melihat seluruh jubur saya.


Kemudian saya berlalu ke dalam bilik dan menanggalkan seluruh pakaian saya dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yang saya diami tidak mempunyai tandas di master bedroom, jadi saya terpaksa melalui adik saya yang sedang duduk di lantai yang sedang bermain bersama-sama anak saya.


mahu terbeliak mata adik saya melihat peha saya yang putih dan gebu. mmang singkat tuala yang saya pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak jubur saya yang tak berseluar dalam.


Lepas saya masuk ke bilik air, saya buat-buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, saya keluar kejap menjengah keluar bilik air, saya lihat mereka sudah tiada di situ lagi.


Cerita Sex Kakak Tak Bercoli Menggoda Adik


Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. saya keluar jap dan lihat anak saya tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan-lahan saya ke bilik dan saya intai adakah adik saya ada di situ.


Tekaan saya tepat sekali. saya dapat lihat adik saya sedang melancap sendirian di dalam bilik saya. Kain batik yang saya pakai tadi kelihatan sedang digunakan untuk merocoh balak nya.


Seperti biasa, dia melakukannya jika ada peluang. Terkejut saya bila tengok balak nya yang keras dan tegang itu. Saiz balak nya yang besar dan amat tegang itu seolah memukau saya.


Selama ini saya sangkakan balak Encik Hafi yang paling besar jika handak dibandingkan dgn kepunyaan suami saya, rupa-rupanya balak adik saya lebih besar dan lebih mengancam! saya tiba-tiba terbit rasa berahi yang amat sangat ketika itu.


Secara spontan, berkali-kali air liur saya telan. Tapi saya tahan kan. saya terus mengintai perlakuan adik saya sehingga saya lihat dia mencapai puncak klimaks. Berkali-kali dia menyebut nama saya dalam kemuncaknya itu.


saya rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum dia sedar saya mengintai dia, saya pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dgn hati yang masih berdebar-debar.


Selesai mandi, saya ke bilik dan kelilhatan adik saya tengah baca akhbar di ruang tamu. saya tercari-cari kelibat anak saya, dan adik saya yang seperti tahu saya mencari anak pantas mengatakan akan saya sedang bermain-main dgn anak jiran di rumah sebelah.


saya pun tak kisah sebab mmang hampir setiap hari mereka bermain-main bersama anak-anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah. saya pun masuk ke bilik dan menutup pintu.


saya terus capai kain batik yang saya pakai tadi. Seperti yang saya jangkakan, kain batik lusuh saya tu berselaput dan basah dgn tompokan sperma Marek yang amat banyak.


saya hairan juga, cam mana sperma nya boleh banyak cam tu sekali. namun memandangkan saiz balak nya yang besar dan tegap tu, maka saya tak hairanlah kenapa sperma nya boleh sebanyak itu.


Selepas saya campakkan kain batik tu ke dalam bakul pakaian kotor, saya pun membuka almari pakaian dan memilih untuk memakai apa pada hari itu. saya tertarik untuk memakai pakaian yang seksi hari tu.


saya seolah sengaja hendak menguji adik saya dan saya seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh saya di tatap penuh nafsu oleh adik saya. saya memilih untuk memakai kain batik merah yang hampir lusuh warnanya.


Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yang berniaga di pasar yang mana kedainya dulu selalu saya kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu. Setiap kali saya berbelanja di situ, selalu saya terlihat kelibat balak nya yang menonjol di dalam seluarnya.


Malah dia selalu memanggil saya di saat saya ingin masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata-mata ingin memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika saya berbelanja sendiri.


mmang sedap tapai pulut yang diberikannya, biasanya saya habiskan sebelum sampai kerumah, namun satu hari tu mahu jadi cerita, beberapa minggu selepas saya terima hadiah dari abang Han.


cam biasalah, saya akan buka bungkusan tapai tu dan makan sambil memandu pulang. namun ada sejenis cairan yang pekat yang seolah saya kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya.


Bersambung...