Disable Right Click

Disable Text Selection

Nafsu Seks Roslina Gersang di Setubuhi Cerita 2

 “Adoyai, nasiblah dapat Ustazah meroyan hari ni. Malu siot kena marah kat depan kelas”, desis Nazel di dalam hati sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.


Roslina terus melangkah keluar daripada kelas ketika sesi pembelajaran telah tamat. Loceng berbunyi menandakan waktu rehat. Nazel dikerumuni oleh rakan-rakan sekelasnya. Dia tersengih apabila disakat mereka.


“Best tak jadi punching bag Ustazah Roslina hari ni?”, gurau Yusri.


“Lahabau punya member”, balas Nazel.


Satu kelas bergema dengan gelak ketawa. Nazel turut ikut sama tergelak bersama rakan-rakan sekelasnya. Para pelajar mula berpecah menuju ke kantin. Nazel masih lagi bergelak sakan bersama rakan-rakannya. Ada pula yang melakukan ulang tayang ketika mereka duduk makan di kantin.


Di dalam kantin guru, Roslina duduk bersama rakan sejawatnya menikmati waktu rehat itu. Pandangan Ustazah sekolah menengah itu tertumpu kepada Nazel yang berada di hujung kantin, masih bergurau senda dan bergelak ketawa bersama rakan-rakannya. Perlahan-lahan, perasaan bersalah menyelusup ke dalam dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu mengakui di dalam hati bahawa anak muridnya itu hanya menerima tempias bahang ketidakpuasan hati kepada suaminya. Roslina sedar yang dia terlalu mengikutkan rasa marahnya sehingga anak muda itu menerima hukuman yang tidak setimpal untuk kesilapan yang amat remeh.


“Hai, Ros? Termenung jauh nampak?”, tutur Zainab.


“Eh, Kak Nab. Tak adalah”, balas Roslina sebaik tersedar dari lamunannya.


“Dua, tiga hari ni Kak Nab tengok Ros macam muram aja? Kenapa?”, tanya Zainab lagi.


“Tak ada apa, Kak Nab”, tutur Roslina.


Mata Roslina melihat Nazel lagi ketika dia telah selesai makan dan ingin menuju ke bilik guru. Ustazah sekolah menengah itu tekad akan memohon maaf kepada anak muridnya itu ketika mereka berdua berada di dalam Bilik Bahasa Arab selepas waktu persekolahan nanti.


Roslina telah berada di dalam Bilik Bahasa Arab semenjak sepuluh minit waktu persekolahan tamat tadi. Ustazah sekolah menengah itu duduk dengan punggungnya dilabuhkan di atas kedua-dua tapak kakinya di tengah-tengah Bilik Bahasa Arab itu. Beberapa ketika kemudian, pintu diketuk dan salam diberi. Nazel telah tiba di hadapan bilik itu. Roslina membalas salam dan menjemput anak muridnya itu masuk.


“Duduk sebelah saya dan siapkan latih tubi kamu. Saya tunggu”, tutur Roslina.


Nazel mengangguk. Anak muda itu menutup pintu, duduk bersila di sebelah Roslina dan memulakan kerja sekolahnya. Roslina pula tekun memeriksa buku pelajarnya yang lain. Sesekali pandangan Ustazah sekolah menengah itu terarah kepada anak muridnya yang tekun menyiapkan latih tubi.


“Ustazah, dah siap”, tutur Nazel selepas menyiapkan kerja sekolahnya.


“Sini. Bagi saya periksa”, balas Roslina.


“Dah boleh balik ke ni?”, tanya Nazel.


“Tunggu dulu sampai saya habis periksa”, jawab Roslina.


Nazel mencuri pandang Ustazah sekolah menengah itu ketika Roslina sedang tekun memeriksa kerja sekolah yang baru sahaja disiapkannya. Pandangannya jatuh pada pipi Roslina dan melurut ke bibir Ustazah sekolah menengah itu. Roslina memang memiliki bibir yang kecil tetapi mungil. Tambahan pula, tona warna kulitnya yang cerah dan putih membuatkan dada anak muda itu berdebar-debar. Tangan Ustazah sekolah menengah itu yang tembam menambah getar Nazel ketika Roslina membelek buku sekolahnya muka demi muka. Geram anak muda itu pada Roslina makin bertambah-tambah seiring dengan fantasi nakal yang mula bermain di mindanya.


“Perempuan yang jenis ustazah-ustazah ni kalau kau nak tau, memang la konpem tutup aurat memanjang. Biasa la tu yang jenis tudung labuh, baju lebar. Tapi kalau kau dapat ngayat pastu kena pulak jenis yang memang nafsu kuda, beruntung kau. Luar je macam tak menarik, tutup sana tutup sini. Tapi mantap sebenarnya badan ustazah-ustazah ni. Mana yang pandai selok-belok body perempuan memang akan faham apa yang aku cakap ni. Puas bila dapat kongkek sorang. Tutup aurat suci segala tapi liar kat atas katil. Memang terbaik la aku cakap. Kalau nasib kau baik, sampai kau yang tercungap-cungap henjut yang ustazah-ustazah ni. Kalau bukan sebab ustazah-ustazah ni ganas, mesti sebab lubang diorang power. Dah nama pun ustazah kan? Memang jaga barang baik punya la. Biasanya jarang mengangkang kat lelaki yang katanya bukan muhrim. Tak kira la anak dara ke, bini orang ke, mak orang ke, atau janda sekalipun. Kalau pun dah kena tebuk, tapi memang maintain je dia punya sedap. Macam mana abang sepupu kau ni tau? Sebab dah rasa la. Tu ha, ustazah tudung labuh yang mengajar anak aku kt tadika dia. Kene pulak rupanya berjiran je kat Bandar Manjalara. Entah apa rezeki aku, sekali boleh dapat pulak. Memang teruk aku lenjan Ustazah Samihah tu. Muka tak lawa, tapi body memang tip top. Nafsu kuat betul. Ganas kat atas katil. Sedap giler henjut perempuan solehah tu. Memang aku pancut dalam pantat Ustazah tudung labuh tu kuat-kuat. Suami dia pulak memang selalu bangga je puji isteri dia kat jiran-jiran. Dia tak tau bini dia yang tutup aurat, pakai tudung labuh bagai sebenarnya tu memang mithali lagi solehah sebab hari-hari mengangkang kena tebuk dengan aku. Menjerit-jerit Ustazah Samihah tu kene henjut. Memang nikmat main dengan ustazah, oi”


Kata-kata sepupunya yang tua sepuluh tahun darinya ketika mereka berdua berborak beberapa bulan lepas terngiang-ngiang di telinga Nazel. Perlahan-lahan, seluar sekolah yang dipakai anak muda itu mula membonjol. Zakarnya membesar kerana fikirannya ligat berputar dengan fantasi nakal akibat dari kesan teringatkan perbualan itu. Nazel membayangkan situasi yang dialami sepupunya itu dengan watak yang berbeza- dirinya dan Ustazah sekolah menengah yang berada di sebelahnya ketika ini. Nafasnya berombak kencang. Anak muda itu mencuri pandang lekuk tubuh Roslina yang berbaju kurung itu. Posisi duduk Ustazah sekolah menengah itu benar-benar menyebabkan baju kurung yang dipakai Roslina menampakkan segenap inci tubuhnya. Bentuk punggung Ustazah sekolah menengah itu yang jelas kelihatan beralaskan kedua-dua tapak kaki yang berstokin panjang dirasakan sungguh menyelerakan. Nazel mengalihkan pandangan apabila Roslina selesai menyemak kerja sekolahnya.


“Saya dah siap periksa. Semua lengkap”, bicara Roslina.


“Oh. Ok. Dah boleh balik ke, Ustazah?”, balas Nazel.


“Hurmm.. Ada perkara saya nak beritahu kamu”, tutur Roslina perlahan.


“Apa dia, Ustazah?”, tanya Nazel kehairanan.


Keadaan sepi seketika. Roslina mencari perkataan sesuai sebagai permohonan maafnya. Nazel pula masih menanti butir bicara Ustazah sekolah menengah itu sambil nafsunya bergelora dengan kencang.


“Sakit lagi pipi dengan tapak tangan kamu?”, tanya Roslina memecah keheningan sambil pipinya kemerahan menahan perasaan bersalah.


“Kenapa Ustazah tanya?”, soal Nazel kembali.


“Saya.. Saya.. Saya minta maaf sebab keterlaluan denda kamu..”, kata Roslina perlahan sambil menatap mata anak muridnya itu.


Nazel mengalihkan pandangannya ke tengah Bilik Bahasa Arab itu.


“Nak buat macam mana?”, balas Nazel, pura-pura seperti merajuk.


“Janganlah macam tu. Saya tau saya salah. Saya minta maaf”, pujuk Roslina.


“Senang je Ustazah mintak maaf, ye? Segan ooo kena marah kat depan kelas. Siap kena denda teruk-teruk lagi”, sambung Nazel lagi.


“Cuba kamu bagitau saya, apa yang saya patut buat supaya kamu maafkan saya?”, tanya Roslina.


Nazel kembali memandang Roslina.


“Hurmm, cuba Ustazah pulak bagitau saya kenapa Ustazah lain macam je hari ni? Garang betul. Tak macam selalu. Saya tak paksa, tapi pelik gak sebab Ustazah macam berangin je hari ni. Ustazah nak mana?”, tutur Nazel.


“Tak apalah. Biar saya je yang tau”, elak Roslina.


“Nak saya maafkan ke tak?”, pancing Nazel.


“Baiklah, baiklah. Saya jujur dengan kamu. Sebenarnya, saya..”


Merasa terikat dengan permintaan anak muridnya, Ustazah sekolah menengah itu mengambil keputusan menceritakan perkara yang sebenarnya. Walaupun dikira sebagai membuka aib, Roslina menceritakan juga kesemuanya agar Nazel faham bahawa tindakannya awal hari tadi semata-mata kerana dipengaruhi emosi. Roslina tidak pernah mendedahkan perihal rumahtangganya kepada orang lain sebagai menghormati suaminya, namun hari ini Ustazah sekolah menengah itu menerangkan kesemuanya kepada anak muridnya itu. Dari mula saat Osman memperkenalkan Fadhiah kepadanya dan mengahwini madunya itu, betapa suaminya lalai menjalankan kewajipan yang sebenarnya sebagai lelaki yang berkahwin dua, kekecewaannya tentang Osman yang menyetubuhi Fadhiah walaupun Roslina ada di hadapan pasangan itu atau ketika Ustazah sekolah menengah itu berada berdekatan dengan mereka, soal hancurnya hati Roslina apabila melihat dan mendengar Fadhiah merengek serta meraung kenikmatan memuji Osman yang menyetubuhi madunya itu dengan rakus sepertimana suaminya itu memuji Fadhiah sehingga memperlekehkan kemampuan Ustazah sekolah menengah itu, bagaimana Roslina sebagai isteri pertama yang diabaikan amat dahagakan hubungan kelamin bersama suaminya kerana tidak disentuh semenjak Osman mengahwini Fadhiah, sehingga bagaimana pertengkaran sering berlaku apabila Ustazah sekolah menengah itu meminta batinnya juga dipuaskan oleh suaminya, dan bagaimana herdikan serta cabaran Osman malam semalam benar-benar mendatangkan kesan kepada Roslina.


Pada hemat Roslina, penjelasan diberi agar Nazel faham mengapa tindakannya agak keterlaluan. Ustazah sekolah menengah itu tidak berniat langsung membuka pekung di dada. Namun Roslina terlupa bahawa anak muridnya itu adalah seorang lelaki yang masih punya hawa nafsu. Walau pun masih remaja, beberapa bahagian yang dikatakannya itu jelas membuatkan nafsu anak muridnya berkobar-kobar terhadap Ustazah sekolah menengah itu. Nazel mendengar penuh khusyuk penerangan Roslina bersama visi syahwat yang berputar di dalam mindanya. Semuanya berkisar tentang asmara antara dia dan Ustazah sekolah menengah itu. Kata-kata sepupunya kembali berulang.


“Saya tak tahu dah apa lagi yang patut saya buat supaya suami saya tu kembali sentuh saya. Memang saya tak puas hati sebab madu saya sahaja yang dapat semua. Sekali lagi, saya minta maaf sangat-sangat sebab terlalu ikutkan perasaan. Saya tak patut hukum kamu semata-mata disebabkan masalah peribadi..”, kata Roslina di hujung penjelasannya.


Nazel diam seketika sambil memandang Roslina yang menunduk. Zakarnya di dalam seluar telah mengeras dengan hebat di sepanjang luahan Ustazah sekolah menengah itu. Nazel tidaklah terlalu mengambil pusing apa yang dikatakan Roslina, cuma bahagian hubungan kelamin yang membangkitkan nafsu syahwatnya. Dari tadi matanya meliar memandang dahi, mata, hidung, pipi, bibir, tubuh, punggung, dan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu. Semua itu jelas merangsang lagi berahi anak muda itu. Hairan juga dia, takkanlah suami Roslina langsung tidak terliur lagi terhadap Ustazah sekolah menengah itu.


“Maaf ye, Ustazah. Saya bukan nak tunjuk pandai. Tapi saya kesian kat Ustazah. Tak patut suami Ustazah layan sampai macam tu sekali. Saya tengok Ustazah ni cantik lagi apa? Mana lagi nak cari perempuan semantap Ustazah walaupun dah ada enam orang anak?”, luah Nazel memula pujian yang berbaur sedikit godaan.


Roslina tersipu-sipu mendengar butir bicara anak muridnya itu. Segan pula Ustazah sekolah menengah itu mendengarnya. Wajahnya kemerahan menahan malu.


“Kamu ni. Saya tak cantik la. Umur pun dah tua. Agaknya saya dah tak menarik lagi kalau nak banding dengan madu saya tu. Mungkin sebab tu suami saya selalu dingin. Salah saya jugak sebab tak pandai jaga badan”, luah Roslina mencuba untuk menarik kembali apa yang diceritakannya awal lagi.


“Siapa pulak yang berani cakap Ustazah tak menarik?” balas Nazel.


“Itu pandangan saya. Yang kamu pulak, maafkan saya ke tak?”, tutur Roslina.


“Hurmm.. Betul Ustazah nak mintak maaf ni?”, soal Nazel kembali.


“Iye la. Kamu cakap nak saya buat apa supaya kamu dapat maafkan saya. Saya tak kisah”, balas Roslina.


Nazel tidak dapat menahan gelodak berahinya lagi. Anak muda itu melebarkan kangkangnya. Tangan kanannya memeluk Roslina sehingga Ustazah sekolah menengah itu terduduk bersimpuh dan tangan kirinya meletakkan tangan kanan Roslina pada bonjolan seluarnya. Roslina tergamam dengan tindakan anak muridnya itu.


“Nazel! Apa yang kamu buat ni!”, bentak Roslina yang terkejut dengan tindakan anak muridnya itu sambil mencuba meronta agar dilepaskan.


“Maaf, Ustazah.. Saya tak tahan.. Kalau Ustazah tak menarik, takkan batang saya boleh naik sampai macam ni..”, tutur Nazel perlahan sambil tangan kanannya memeluk erat Roslina, tangan kirinya menekan-nekan tangan kanan Ustazah sekolah menengah itu pada zakarnya yang berada di dalam seluar danmencium pipi Roslina bertalu-talu.


Ustazah sekolah menengah itu dapat merasa betapa zakar anak muda itu mengeras di dalam seluar. Roslina semakin risau.


“Nazel, tolonglah jangan buat saya macam ni.. Saya ni Ustazah kamu.. Hormatlah saya..”, rayu Roslina sambil mencuba mengelakkan pipinya dari terus dicium Nazel.


“Janganlah melawan, Ustazah. Kata nak mintak maaf? Kan Ustazah buat apa je supaya saya maafkan Ustazah? Inilah caranya kalau Ustazah nak saya maafkan Ustazah..”, balas Nazel sambil mengeratkan lagi pelukan dan ciuman pada tubuh dan pipi Roslina.


Ustazah sekolah menengah itu terasa bagai dipulangkan paku keras kepadanya.


“Tapi saya tak maksudkan yang ini!”, jawab Roslina yang mencuba menolak badan Nazel dari terus memeluk tubuhnya.


Kudrat Ustazah sekolah menengah itu ternyata kurang berdaya dalam cubaan meloloskan diri. Semakin Roslina meronta-ronta dari terus dipeluk Nazel, semakin kuat anak muda itu memeluk dengan lebih erat. Semakin Ustazah sekolah menengah itu mengelak daripada pipinya terus dicium anak muridnya itu, semakin kerap Nazel mencium pipi Roslina bertalu-talu. Di sepanjang keadaan itu, tubuh dan punggung Roslina diramas dengan rakus oleh anak muda itu.


“Tolonglah jangan buat saya macam ni.. Haram bersentuhan dengan yang bukan muhrim.. Berdosa, Nazel.. Ini di luar kerelaan saya.. Saya merayu pada kamu, Nazel.. “, pinta Roslina dengan suara yang terketar-ketar.


“Ustazah ni.. Ingat balik apa yang Ustazah buat kat saya. Ustazah hukum saya melampau-lampau tu, ok ke? Bukan dah dikira naya ke? Kalau saya buat report, memang Ustazah kalah nanti. Satu kelas boleh jadi saksi saya tau. Entah-entah boleh masuk newspaper tau. Saya tak tahan kat Ustazah.. Saya nak Ustazah..”, luah Nazel yang semakin dilanda syahwat.


Ustazah sekolah menengah itu ternyata tidak dapat lagi melepaskan diri. Tangan kanannya masih ditekan hebat oleh tangan kiri anak muda itu pada kedudukan yang membuatkan Roslina merasai zakar Nazel yang mengeras di dalam seluar. Tubuh Roslina pula masih lagi dipeluk erat dan diramas dengan rakus. Roslina tidak menyangka tindakannya yang menceritakan tentang kemelut rumah tangganya menyebabkan nafsu anak muda itu dirangsang sehingga sedemikian rupa. Paling tidak dapat dijangkanya, tindakannya pada Nazel di dalam kelas di dalam waktu persekolahan tadi yang menyebabkan dirinya terjerumus di dalam situasi ini. Roslina dapat mengagak betapa Nazel teramat bernafsu kepadanya kerana kekerasan zakar anak muridnya itu yang dipegang olehnya dari luar seluar anak muda itu.


“Baiklah.. Saya buat apa yang kamu mahu..”, tutur Roslina perlahan dengan separuh kerelaan.


“Bukak zip seluar saya, Ustazah.. Saya nak Ustazah raba batang saya..”, arah Nazel sambil masih mencium-cium pipi Roslina dan memeluk erat tubuh Ustazah sekolah menengah itu.


Roslina kelihatan tergamam dengan permintaan Nazel. Serta-merta fikiran Ustazah sekolah menengah itu teringatkan anak-anaknya. Roslina tertanya-tanya bahawa patutkah dirinya menyentuh zakar anak muridnya itu sedangkan anak muda itu hanya berusia kurang tiga tahun daripada anaknya yang paling bongsu?


“Takkanlah saya kena pegang kamu punya.. Saya ada enam orang anak, Nazel.. Jangan buat saya macam ni.. Hilang maruah saya sebagai ibu kalau saya sentuh kemaluan lelaki yang bukan bapa mereka..”, pinta Roslina.


“Umi diorang ni saya punya hari ni. Lagi pun, saya lagi suka kalau mak orang pegang batang saya. Lebih terasa nikmatnya. Maruah Ustazah tu biar kita je yang simpan. Cepat la, Ustazah.. Bukak zip seluar saya, pegang batang saya..”, jawab Nazel.


Roslina terpana seketika dengan desakan anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu nyata tidak mempunyai pilihan lagi. Perlahan-lahan zip seluar anak muda itu dilurutkan dan dibuka kancingnya. Roslina mengeluarkan zakar Nazel. Ustazah sekolah menengah itu tergamam dengan zakar anak muridnya yang tebal dan menegang hebat serta berdenyut-denyut. Kerisauan mula menjalar di dalam dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melihat mahupun menyentuh zakar lain selain zakar suaminya sebelum ini, inikan pula zakar anak muda yang jelas bukan suaminya sendiri.


“Ya Tuhan! Tebalnya zakar student aku ni. Kalau budak ni mintak nak berjimak, teruk aku nanti. Apa yang patut aku buat?”, bicara Roslina di dalam hati.


Sementara Ustazah sekolah menengah itu masih berbelah-bagi, Nazel menggoncang tangan Roslina. Ustazah sekolah menengah itu mengerti isyarat anak muda itu dan mula menyentuh zakar anak muridnya itu dengan tangan kanannya. Tapak tangan Roslina yang tembam akhirnya bersentuhan dengan kulit zakar Nazel yang menegang itu. Dada Ustazah sekolah menengah itu serta-merta berombak kencang. Roslina menggenggam pula zakar anak muridnya itu sambil menggosok-gosok zakar Nazel. Anak muda itu memegang pergelangan tangan kanan Roslina dengan tangan kirinya mengikut alunan gosokan sementara tangan kanannya masih memeluk erat tubuh Ustazah sekolah menengah itu. Pipi Roslina dicium dengan rakus.


“Huu.. Ustazah.. Sedapnya tangan yang tampar saya ni pegang batang saya.. Lagi stim saya macam ni..”, racau Nazel.


Roslina mulai tekun melurut zakar anak muridnya itu dengan genggaman telapak tangannya. Mata Ustazah sekolah itu semakin khusyuk menatap kemaluan anak muda itu yang tidak henti-henti berdenyut dan tersengguk-sengguk bersama alunan tangannya. Roslina mula mengetap bibir tanpa disedari tatkala melihat betapa gagah zakar anak muridnya itu manakala Nazel semakin kerap mencium pipi Ustazah sekolah itu bertalu-talu sambil memeluk erat dan meramas rakus tubuh Roslina yang masih lengkap berpakaian.


“Tebal juga zakar kamu, Nazel..”, luah Roslina perlahan yang mula memeluk longgar badan anak muridnya itu dengan tangan kirinya tanpa disedari.


Nafsu Roslina mula menaik secara perlahan-lahan. Dengusan Nazel yang kenikmatan apabila zakarnya disentuh dan ketebalan serta kekerasan zakar anak muridnya itu membangkitkan berahi Ustazah sekolah menengah itu. Roslina masih lagi berusaha mencuba untuk menidakkan yang dirinya juga mula terkesan dengan asakan syahwat anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu masih belum mampu menerima sepenuhnya jika anak muridnya ini yang diumpamakan seperti anaknya sendiri meminta untuk menyetubuhinya.


“Saya nak jolok pantat Ustazah..”, bisik Nazel pada telinga Roslina.


Mata Roslina terbeliak. Sepatah perkataan dan sebuah permintaan itu menyedarkannya kembali. Anak muda ini benar-benar ingin menjamah lubang peranakannya! Ustazah sekolah menengah itu tidak mahu percaya apa yang baru disebut oleh anak muridnya itu.


“Nazel! Jangan minta yang itu.. Kesiankanlah saya.. Saya ni isteri orang, Nazel.. Haram untuk saya melayani lelaki selain suami saya.. Tolonglah, Nazel.. Jangan suruh saya berzina.. Tolonglah..”, rayu Roslina dan menghentikan gosokan pada zakar anak muda itu.


“Saya tak tahan, Ustazah.. Saya stim kat Ustazah..”, luah Nazel sambil menekan-nekan tangan Roslina pada zakarnya dan makin rakus meramas tubuh Ustazah sekolah menengah itu.


“Saya onani kan kamu je, ya?”, pinta Roslina sambil terus mengerjakan zakar Nazel dengan tangannya dengan serta-merta.


Roslina berusaha sedaya-upaya untuk melempiaskan nafsu Nazel dengan hanya membantu proses masturbasi anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu amat berharap agar perlakuan itu tidak diakhiri dengan hubungan kelamin. Selain mahu menjaga statusnya sebagai seorang ustazah, isteri orang, dan ibu kepada enam orang anak, Roslina juga tahu bahawa farajnya akan dirodok dengan menggila oleh zakar tebal anak muda itu jika Ustazah sekolah menengah itu membenarkan tubuhnya dijimak anak muridnya sendiri.


“Ohh.. Sedapnya Ustazah lancapkan batang saya..”, keluh Nazel kenikmatan sambil memeluk erat tubuh Roslina.


Tangan Roslina tangkas mengerjakan zakar anak muridnya itu. Sedang Ustazah sekolah menengah itu berhempas-pulas dan berharap agar anak muda itu bakal memancutkan benihnya, farajnya diterkam oleh jari Nazel.


“Nazel.. Jangan ramas faraj saya.. Jangan..”, pinta Roslina dengan suara yang kian perlahan dan terketar-ketar kerana farajnya diraba dan diramas dengan rakus oleh Nazel dari luar kain baju kurung yang dipakainya pada waktu yang sama Ustazah sekolah itu masih dalam usaha melancarkan proses masturbasi anak muda itu.


Roslina mencuba menguatkan semangatnya untuk meneruskan proses masturbasi anak muda itu. Pertahanannya mula goyah selepas beberapa ketika apabila asakan demi asakan jari anak muridnya pada faraj dari luar kain baju kurungnya itu mula menampakkan kesan. Fokus Ustazah sekolah menengah itu makin kerap terganggu kerana farajnya mula berair akibat tindak balas refleks oleh rangsangan jari Nazel. Anak muda itu tersenyum kecil kerana dapat merasakan perubahan pada bahagian faraj Roslina.


“Perghh.. Pantat Ustazah berlecak habis ni.. Ustazah suka ye..”, usik Nazel yang masih meramas rakus bahagian kelangkang Roslina.


“Kamu buat saya basah..”, balas Roslina dengan suara yang terketar-ketar dan kemudian menyembamkan wajahnya di dada Nazel akibat menahan malu kerana situasi yang tidak disangka-sangkanya itu disedari oleh anak muda itu dan tangan kiri Ustazah sekolah menengah itu memeluk erat badan Nazel tanpa disedari.


Gosokan tangan kanan Roslina pada zakar anak muridnya kian lemah dan hanya menggenggam dengan erat alat kelamin Nazel. Hajat Ustazah sekolah menengah itu yang mahu remaja itu melempiaskan nafsu syahwat melalui proses masturbasi yang dibantu olehnya bertukar menjadi sesi faraj Roslina semakin berair akibat ramasan deras jari Nazel. Ustazah sekolah menengah itu terketar-ketar di sepanjang rangsangan anak muridnya.


“Sedap tak Ustazah.. Sedap tak..”, usik Nazel yang menambah tempo ramasan jarinya pada faraj Roslina.


“Uhh.. Jangan, Nazel.. Jangan..”, rayu Roslina dengan suara yang lemah dan tubuh yang terketar-ketar.


Nafsu Ustazah sekolah menengah itu makin diasak oleh rangsangan anak muridnya. Permainan jari anak muda itu nyata menipiskan lagi pertahanannya. Desahan Roslina semakin kerap kedengaran. Tangan kanannya memegang pergelangan tangan kanan Nazel yang mengerjakan farajnya dengan bernafsu manakala tangan kirinya memeluk erat badan anak muridnya itu.


“Ohh.. Ohh.. Ahh..”, Roslina memeluk Nazel dengan lebih erat apabila tubuhnya mengejang dan terketar-ketar akibat dari klimaks yang dialami beberapa ketika kemudian.


Roslina sendiri tidak menyangka bahawa anak muda itu mampu menyebabkan dirinya mengalami kemuncak syahwat melalui gerak jari pada farajnya, sesuatu yang jarang dialami bersama suaminya saat mereka berdua masih aktif melakukan hubungan badan. Pelukan Ustazah sekolah menengah yang erat dan menggigil itu meledakkan lagi nafsu Nazel ingin mengerjakan tubuh Roslina.


“Banyaknya air Ustazah.. Makin geram la saya macam ni..”, tutur Nazel dan memeluk serta meramas tubuh Roslina.


“Saya tak sengaja..”, balas Roslina lemah sepertimana pelukannya pada anak muda itu yang telah mula longgar.


Nazel bingkas bangun dan berdiri berhadapan Ustazah sekolah menengah itu yang masih duduk bersimpuh, sedikit keletihan akibat dari capaian klimaks yang melanda dirinya sebentar tadi. Nazel memegang lembut kepala Roslina yang bertudung labuh berwarna merah jambu itu dan mendongakkan Ustazah sekolah menengah itu agar memandangnya.


“Sekarang saya nak Ustazah tanggalkan seluar saya”, arah Nazel.


“Nazel! Kan tadi kamu dah buat saya terpancut?”, balas Roslina.


“Saya belum puas lagi, Ustazah Roslina.. Cepat tanggalkan seluar saya”, kata Nazel lagi.


Roslina terpaksa akur. Seluar anak muda itu dilurutkan terus sehingga anak muridnya berada di dalam keadaan separuh bogel, hanya baju sekolahnya sahaja yang menutupi badan. Ketika Ustazah sekolah menengah itu mula menaikkan lenturan tubuhnya dalam keadaan yang masih duduk, pipinya bergesel dengan alat sulit Nazel. Roslina terkedu lagi sebaik sahaja pandangannya tertumpu kepada kemaluan yang menegang dan mengeras mengenai hujung hidungnya.


Bersambung...