Disable Right Click

Disable Text Selection

Nafsu Seks Roslina Gersang di Setubuhi Cerita 3

 “Sekarang Ustazah pegang batang saya. Saya nak Ustazah raba batang saya dengan tangan tembam Ustazah tu”, tutur Nazel.


Roslina hanya menurut walaupun hatinya masih berisi dengan sedikit perasaan ketidakrelaan. Ustazah sekolah menengah itu makin tergamam sebaik sahaja menggenggam dan mengurut perlahan zakar anak muda itu. Nazel mendengus kecil tatkala zakarnya diuli Roslina. Tangan kanannya memaut bahu Ustazah sekolah menengah itu dan tangan kirinya memegang erat belakang kepala Roslina. Keghairahan mula melanda Ustazah sekolah menengah itu secara perlahan. Kepala zakar anak muda itu yang kian mengembang, bahagian tengah zakar anak muridnya itu yang tebal, dapat dirasai oleh Roslina di dalam telapak tangannya yang menggenggam, menggosok, mengurut, dan menguli zakar Nazel.


“Fuhh.. Saya dah lama target yang Ustazah memang best kalau pegang batang. Tak sia-sia selama ni saya curik-curik tekap batang kat belakang Ustazah. Ustazah memang terbaik”, luah Nazel sambil mengusap lembut pipi Roslina.


Roslina mendongak dan matanya membulat memandang Nazel sebaik sahaja mendengar kata-kata anak muda itu. Dia! Rupa-rupanya objek keras dan tajam yang dirasakan kerap menyentuh tubuhnya dari belakang adalah zakar anak muda ini yang sedang disentuhnya! Ustazah sekolah menengah itu terkelu seketika. Barulah Roslina sedar bahawa tubuhnya memang telah lama diingini Nazel jauh sebelum hukuman yang keterlaluan pada awal waktu persekolahan tadi. Rupa-rupanya, penjelasan tentang tindakannya itu dan luahan cerita keretakan rumah tangganya hanya melancarkan lagi keinginan terpendam anak muridnya itu.


“Kamu? Kamu, Nazel?”, tanya Roslina sambil masih menggenggam zakar anak muda itu.


“Ye, Ustazah. Saya la. Dah lama saya geram kat Ustazah. Last-last dapat jugak. Memang saya tak kan lepaskan Ustazah hari ni”, jawab Nazel dan meramas-ramas pipi Roslina.


“Tapi kenapa? Saya kan Ustazah kamu? Saya kan dah kahwin? Saya dah ada enam anak, Nazel”, luah Roslina sambil mengurut perlahan zakar anak muridnya itu tanpa disedari.


“Sebab Ustazah dah kahwin la saya lagi stim. Sebab Ustazah mak orang la lagi buat saya tak tahan. Badan Ustazah memang mantap dalam tudung labuh ngan baju kurung yang tutup aurat ni. Seksi lagi. Saya selalu usya body belakang Ustazah tiap-tiap kali Ustazah menulis kat papan hitam dalam kelas. Ustazah buat saya makin geram hari-hari. Kalau ikutkan hati, dalam kelas time Ustazah tengah mengajar tu jugak saya nak henjut Ustazah. Baru la saya tau rupa-rupanya Ustazah memang tengah haus”, tutur Nazel.


“Jangan cakap macam tu, Nazel.. Saya masih sayang suami saya.. Saya bukan terdesak macam yang kamu sangka..”, rayu Roslina bersama genggaman yang kian longgar pada zakar Nazel.


Nazel terus melekapkan zakarnya pada wajah Roslina. Tindakannya itu menyebabkan bibir Ustazah sekolah menengah itu mencium pangkal zakar anak muda itu secara tidak sengaja. Roslina mencuba menolak lemah peha Nazel.


(Emmhh! Emmhh! Emmhh!)


Pipi Roslina kemudian ditampar perlahan secara bertalu-talu oleh zakar anak muridnya itu. Nazel memaut erat belakang kepala Ustazah sekolah menengah itu dan mendongakkan Roslina yang masih dalam keadaan duduk.


“Kalau Ustazah tak haus, takkan basah habis pantat Ustazah tadi? Ustazah gersang atau tak, layan batang saya ni dulu”, tutur Nazel dan tersenyum kecil.


“Jangan, Nazel.. Kamu nak saya buat apa..”, soal Roslina sambil memaut peha anak muda itu.


“Ustazah jilat batang saya. Lepas tu, saya nak Ustazah hisap pulak. Saya nak rasa mulut Ustazah kerjakan batang saya”, kata Nazel dan meramas kasar pipi Roslina.


Roslina tergamam. Pandangannya bertentang dengan pandangan anak muda itu. Selama melayari hubungan kelamin bersama suaminya, sekalipun Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melayani suaminya dengan kaedah yang diminta oleh anak muridnya itu. Dari awal hingga akhir, Roslina dan Osman hanya menggunakan proses konvensional sahaja.


“Saya tak pernah buat macam tu dengan suami saya, Nazel.. Tolonglah..”, pinta Roslina.


“Oh. Tak pernah lagi la ye? Memang best la kalau macam ni. Beruntung saya, Ustazah. Ustazah buat macam jilat aiskrim la. Ustazah pernah makan aiskrim? Takkan tak pernah kot?”, jawab Nazel sambil memegang kedua-dua pipi Roslina dan melekapkan zakarnya pada bibir Ustazah sekolah menengah itu.


“Jangan, Nazel.. Saya tak nak.. Jangan..”, rayu Roslina sambil mencuba menggelengkan kepala untuk mengelakkan bibirnya dari menyentuh zakar anak muda itu, namun zakar anak muridnya mengenai pipinya.


“Ustazah, sila beri kerjasama boleh tak? Come on lah. Ustazah try la dulu. Suami Ustazah kan dah cabar Ustazah? Saya dah cakap yang saya tak nak sakitkan Ustazah. Dah ada depan mata Ustazah dah ni. Ustazah cuba la dulu ye, sayang?”, tutur Nazel dan mengusap lembut pipi Roslina.


Nazel membongkokkan badan dan mencium bibir Roslina yang mendongak memaut memandangnya. Tangan kiri anak muda itu menarik tangan kanan Ustazah sekolah menengah itu agar kembali menggenggam zakarnya. Tangan kanan Nazel menyentuh leher Roslina yang bertudung labuh dan mengusap lembut pipi Ustazah sekolah menengah itu.


“Saya tak nak, Nazel.. Tak nak..”, luah Roslina cuba menolak dengan tangan kirinya bersama matanya yang masih celik.


Nazel menggerakkan tangan kanan Roslina agar menggosok zakarnya yang menegang itu. Nafsu Ustazah sekolah menengah itu makin mula berkembang bersama pertahanannya yang kian goyah. Roslina akhirnya memejamkan mata dan membalas ciuman anak muda itu pada bibirnya. Tangan kiri Ustazah sekolah menengah itu memaut belakang kepala anak muridnya itu dan tangan kanan Roslina merocoh zakar Nazel yang mengeras itu. Anak muda itu pula mula meramas buah dada Ustazah sekolah menengah itu dari luar tudung labuh dengan tangan kirinya. Nafas Roslina turun naik dengan mendadak. Zakar anak muridnya yang terpacak dan dirocoh oleh tangan kanannya, leher dan bibirnya yang dikucup dengan penuh berahi oleh anak muda itu, serta buah dadanya yang diramas dengan rakus cukup menhadirkan sensasi pada Ustazah sekolah menengah itu.


“Jilat, Ustazah..”, luah Nazel perlahan ketika mengusaikan kucupannya pada bibir Roslina.


Roslina teragak-agak ketika mendekatkan wajahnya pada zakar anak muda itu. Ustazah sekolah menengah itu mendongak memandang anak muridnya yang mengusap pipinya dengan nafas yang turun naik. Roslina kemudian mula menjulurkan lidahnya pada kepala zakar Nazel. Percubaan pertama itu jelas menghadirkan rasa kurang selesa buat Ustazah sekolah menengah itu, namun gerakannya digagahkan jua kerana tangan anak muda itu yang menekan-nekan kepalanya. Jilatan Roslina mula menjalar ke bahagian tengah zakar anak muda itu. Nazel terketar-ketar dengan permainan lidah Ustazah sekolah menengah itu.


(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)


Roslina sudah mula hanyut dalam keasyikan menjilat zakar Nazel. Perasaan tidak selesa telah hilang daripada benak Ustazah sekolah menengah itu. Kedua-dua tangan Roslina yang mulanya diletakkan di atas pehanya telah mula memaut peha kiri Nazel dengan tangan kiri dan memegang buah zakar anak muda dengan tangan kanan. Ustazah sekolah menengah itu nyata telah karam di dalam keasyikan itu. Nazel memandang Roslina yang ghairah menjilat zakarnya dengan mata hitam Ustazah sekolah menengah itu yang hampir tidak kelihatan. Anak muda itu mendesah kecil sambil memaut dan menekan-nekan kepala Roslina.


“Huu.. Sedap, Ustazah.. Best..”, keluh Nazel.


(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)


Jilatan Roslina makin deras. Nazel makin tidak keruan dengan permainan lidah Ustazah sekolah menengah itu pada zakarnya. Anak muda itu kemudian menarik kepala Roslina agar mendongak memandangnya.


“Hisap pulak, Ustazah..”, pinta Nazel.


Roslina mengangguk perlahan dengan mata yang kuyu dan mula membaham buah zakar anak muda itu dengan mulut. Ustazah sekolah menengah itu menyedut-nyedut bahagian itu sehingga mengeluarkan bunyi decitan sambil memegang kepala zakar anak muridnya dengan tangan kanan dan memaut peha kiri Nazel dengan tangan kiri. Nazel mendongak, memejam mata, dan mendesah kenikmatan. Kepala Roslina dipaut dengan erat. Ustazah sekolah menengah itu kemudian mengemam zakar Nazel dengan mulutnya dan melurut zakar anak muda itu secara menaik menuju ke kepala zakar anak muridnya. Sebaik sahaja mulutnya tiba di bahagian kepala zakar anak muda itu, Roslina memulakan proses hisapannya. Nazel menikmati hisapan Ustazah sekolah menengah itu dengan desahan dan memegang erat kepala Roslina. Pandangan anak muda itu terus kekal kepada wajah Ustazah sekolah menengah yang sedang mengerjakan zakarnya dengan mulut.


“Huu.. Sedapnya, Ustazah..”, dengus Nazel.


Roslina menikmati kehadiran zakar di dalam mulutnya buat pertama kali dengan penuh rasa syahwat. Zakar anak muda yang lebih tebal daripada suaminya itu menyebabkan mulutnya terasa sendat dan penuh berisi. Ustazah sekolah menengah itu menghebatkan lagi hisapannya sambil mendongak memandang anak muridnya dengan mata yang kuyu dan pipi yang kemerahan.


“Huu.. Seksinya muka Ustazah tengah hisap batang..”, racau Nazel sambil memegang erat dan memegunkan kepala Roslina dengan kedua-dua tangannya dan memberhentikan hisapan Ustazah sekolah menengah itu.


Nazel mengeluarkan zakarnya daripada mulut Roslina dengan perlahan-lahan. Ketika tinggal kepala zakarnya sahaja yang perlu dikeluarkan, Ustazah sekolah menengah itu menyonyot dengan rakus. Nazel membiarkan seketika kepala zakarnya dinyonyot oleh Ustazah sekolah menengah itu dan mengeluarkan zakarnya beberapa ketika kemudian. Roslina nyata menikmati seks oral itu dan mengucup zakar anak muridnya yang masih menegang.


“Sedap tak Ustazah hisap batang?”, usik Nazel sambil memaut belakang kepala Roslina dengan tangan kirinya.


“Saya nak lagi..”, balas Roslina dengan suara miang yang tidak disengajakan sambil meramas-ramas zakar anak muda itu.


“Ustazah, bagi lidah kejap..”, arah Nazel.


Roslina menjulurkan lidahnya tanpa banyak soal. Nazel memegang zakarnya dengan tangan kanan dan memukul perlahan lidah Ustazah sekolah menengah itu.


“Nakal Ustazah ni.. Rotan saya dalam kelas ye.. Rasakan batang saya rotan lidah Ustazah pulak..”, luah Nazel.


“Aaaaa..”, Roslina hanya berbunyi kecil sambil menadahkan lidahnya dan sesekali melunjur-lunjurkan lidahnya agar menjilat zakar anak muridnya yang memukul perlahan.


Nazel kembali memegang erat kepala Roslina dengan kedua-dua tangannya. Tanpa sebarang petanda, anak muda itu terus menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu dengan laju dan rakus. Roslina tergamam dengan facefuck deras anak muridnya dan kelam kabut memaut kanan dan kiri belakang peha Nazel dengan kedua-kedua tangannya. Kepala Ustazah sekolah menengah itu pula dipegang erat oleh anak muda itu.


(Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! Plop!)


Nazel menghenjut mulut Roslina sedalam-dalamnya dengan rakus. Anak muda itu mendongak kenikmatan ketika melempiaskan nafsu serakahnya dengan facefuck yang deras terhadap Ustazah sekolah menengah itu. Roslina pula menahan asakan zakar tebal milik anak muridnya itu yang mengerjakan mulutnya bertalu-talu. Kedalaman yang dicapai oleh zakar anak muda itu benar-benar menyeksanya. Pautan tangan Roslina yang mencengkam erat belakang pehanya benar-benar membakar lagi nafsu Nazel.


“Perghh! Sedap giler henjut mulut Ustazah..”, puji Nazel sambil memandang Roslina.


Mata Roslina yang terpejam, kening yang mengeriut, dan dahi Ustazah sekolah menengah itu yang berkerut menahan asakan zakar di dalam mulut benar-benar memberahikan anak muda itu lagi. Wajah Roslina mula pucat ketika dia separuh bangun dari duduk dan menepuk-nepuk belakang peha kanan Nazel. Anak muda itu kemudian mengeluarkan zakarnya daripada mulut Ustazah sekolah menengah itu.


(Uhukk! Uhukk! Uhukk! Uhukk!)


Roslina terbatuk-batuk setelah zakar anak muridnya dikeluarkan. Anak muda itu kemudian melabuhkan lututnya dan memeluk Ustazah sekolah menengah itu. Nazel mengurut-urut belakang tubuh Roslina yang juga memeluk anak muridnya itu.


“Kamu jahat.. Sampai tersedak kamu buat saya..”, luah Roslina.


“Sorry, Ustazah. Saya stim kat Ustazah. Tak boleh control pulak sebab sedap sangat”, balas Nazel.


“Naik kebas mulut saya”, jawab Roslina yang kemudian memandang Nazel.


“Sapa suruh Ustazah rotan saya? Kan dah kena?”, usik Nazel dan mencium bibir Roslina.


Ustazah sekolah menengah itu saling berciuman dengan anak muridnya itu sambil tubuhnya diramas rakus. Roslina semakin rela diperlakukan apa sahaja oleh anak muridnya itu kerana Ustazah sekolah menengah itu juga telah bernafsu kepada anak muda itu akibat rangsangan demi rangsangan yang dirasai.


“Saya nak jolok mulut Ustazah lagi..”, pinta Nazel.


Roslina mengangguk membenarkan dan Nazel kembali berdiri menghadap Roslina yang telah membetulkan duduknya. Anak muda itu kembali menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu. Tempo yang perlahan kemudian disederhanakan. Roslina meramas-ramas belakang peha anak muridnya sedang mulutnya dihentak bertalu-talu oleh zakar anak muda itu. Nazel semakin melajukan henjutannya pada mulut Ustazah sekolah menengah itu. Roslina pula memaut erat peha belakang anak muridnya dan berada dalam keadaan di mana hanya lututnya sahaja yang menjadi alas di atas karpet.


“Huu, Ustazah.. Sedap, Ustazah.. Untung dapat bini macam Ustazah..”, racau Nazel sambil memaut erat kepala Roslina dan menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu dengan deras dan laju.


Roslina memandang ke atas kepada anak muda yang rakus mengerjakan mulutnya itu bertalu-talu dengan mata yang kuyu dan pipi yang kemerahan. Nazel melajukan lagi henjutannya yang menggila dan kemudian memegunkan kepala Roslina.


(Creet! Creet! Creet! Creet! Creet!)


“Ustazah.. Saya pancut dalam mulut Ustazah.. Sedap, Ustazah..”, luah Nazel kenikmatan dan membiarkan zakarnya di dalam mulut Roslina sambil memaut kepala Ustazah sekolah menengah itu.


Nazel memancutkan benihnya dengan deras ke dalam mulut Roslina. Kaki anak muda itu terjingkit-jingkit ketika pancutan benihnya memasuki mulut Ustazah sekolah menengah itu. Roslina dapat merasai pancutan itu di dalam mulutnya.


“Telan air saya, Ustazah..”, luah Nazel setelah menyudahkan pancutannya dan mengeluarkan zakarnya daripada mulut Roslina.


Roslina menurut dan menelan kesemua benih anak muridnya itu. Walaupun Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melakukannya sebelum ini, Roslina dengan rela menelan benih Nazel. Ustazah sekolah menengah itu kemudian mengelap bibirnya dengan tudung labuh yang masih dipakai setelah selesai semuanya. Baru sahaja Roslina ingin bangun, tubuhnya telah dibaringkan oleh anak muridnya dan pipinya dicium bertalu-talu. Ustazah sekolah menengah itu kemudian memeluk anak muda itu. Roslina dan Nazel saling berpelukan serta saling berbalas ciuman dengan penuh bernafsu.


“Pandai Ustazah jilat ngan hisap. Kata tak pernah?”, tanya Nazel dan mencium pipi Roslina.


“Saya pernah nampak madu saya buat kat suami saya.. Kamu yang mintak, saya ikutkan aje..”, balas Roslina dan mengalihkan pandangannya ke sisi bersama pipi yang kemarahan, menahan malu dipuji anak muridnya itu.


Roslina sedikit lega setelah anak muda itu selesai melempiaskan nafsu melalui mulutnya. Walaupun Ustazah sekolah menengah itu juga mulai terkesan dengan asakan syahwat anak muridnya, Roslina sedikit bersyukur kerana tidak berakhir dengan hubungan badan.


“Ustazah memang pandai buat lelaki gersang la..”, ucap Nazel perlahan sambil memeluk Roslina dengan erat dan menekan-nekan zakarnya pada kelangkang Ustazah sekolah menengah itu yang masih berbalut kain baju kurung.


Kelicinan kain baju kurung Roslina yang menyentuh kulit zakarnya benar-benar memberahikan Nazel. Anak muda itu menekan-nekan kelangkang Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus sambil memeluk Roslina dengan lebih erat dan mencium pipi Ustazah sekolah menengah itu bertalu-talu. Dada Roslina berombak lagi. Zakar anak muridnya yang mula mengeras kembali dapat dirasai oleh Ustazah sekolah menengah itu. Hatinya kembali berbelah-bahagi samada mahu membiarkan atau menolak sahaja gelora nafsu anak muda itu yang memuncak lagi.


“Nazel.. Sudahlah ya.. Kamu kan dah keluar tadi..”, luah Roslina perlahan dan cuba menolak lembut badan Nazel yang menghimpit tubuhnya dari atas.


“Saya belum puas lagi, Ustazah.. Selagi saya tak dapat jolok Ustazah, selagi saya tak pancut dalam pantat Ustazah, saya nak lagi..”, jawab Nazel yang merapatkan lagi himpitan badannya, mengeratkan lagi pelukannya, mencium pipi Ustazah sekolah menengah itu bertalu-talu, dan menekan-nekan zakarnya pada kelangkang Roslina dengan lebih rakus.


Ustazah sekolah menengah itu tidak dapat meloloskan diri. Kegersangan anak muridnya itu benar-benar di luar kawalannya.


“Tapi.. Tapi kamu dah keluar tadi.. Saya sampai biar kamu pancut dalam mulut saya dan saya telan semua air kamu.. Saya dah tak hutang kamu apa-apa, Nazel.. Cukuplah.. Lepaskanlah saya, Nazel.. Saya merayu..”, pinta Roslina.


“Belum cukup, Ustazah.. Izinkan saya puaskan Ustazah.. Ustazah jadi isteri saya hari ni, ye..”, tutur Nazel yang dipenuhi rasa berahi.


“Nazel! Apa yang kamu cakap ni.. Cukuplah tadi saya puaskan zakar kamu, Nazel.. Saya tak sanggup nak tambah lagi dengan berjimak bersama kamu.. Tolonglah saya, Nazel.. Jangan paksa saya berzina.. Saya masih lagi isteri orang..”, rayu Roslina lagi.


Nazel kemudian mendepakan kedua-dua tangan Roslina dan mencengkam kedua-dua pergelangan tangan Ustazah sekolah menengah itu dengan tangan kiri dan kanannya. Kaki anak muda itu masing-masing mengunci pinggang Roslina dan menghadkan pergerakan Ustazah sekolah menengah itu.


“Kita dah jauh, Ustazah.. Takde beza lagi.. Batang saya ni dari awal lagi dah geram nak masuk dalam Ustazah.. Tak cukup kalau saya tak rasa satu badan Ustazah.. Saya dah tak boleh tahan lagi, Ustazah.. Ustazah pun suka jugak, kan? Kan?”, tutur Nazel sambil mencium pipi Roslina dengan rakus, mencium bibir Ustazah sekolah menengah itu dengan penuh nafsu, dan menjilat dagu Roslina dengan berahi.


“Nazel.. Cukuplah..”, pinta Roslina.


Nazel tidak mengendahkan rayuan Roslina. Anak muda itu terus menaikkan baju kurung yang dipakai Ustazah sekolah menengah itu pada paras atas buah dada Roslina yang masih ditutupi bra setelah meletakkan kedua-dua tangan Ustazah sekolah menengah itu di atas kepala isteri orang beranak enam itu dan mengunci kedua-dua pergelangan tangan wanita berusia itu dengan tangan kirinya. Pandangan mata anak muda itu mula menjalar kepada tubuh Ustazah sekolah menengah yang akan diratah sebentar lagi. Kulit Roslina yang putih mulus itu membakar lagi keinginan nafsu serakah Nazel.


“Putihnya Ustazah ni.. Dah ada anak lima pun pandai jaga kulit lagi.. Macam mana la saya tak stim kalau macam ni.. Saya suka perempuan tua macam Ustazah”, puji Nazel sambil menjilat pipi Roslina.


“Nazel.. Cukuplah.. Lepaskan saya..”, rayu Roslina perlahan.


“Belum lagi, Ustazah sayang.. Kita tengok apa ada kat dalam bra ni pulak..”, balas Nazel sambil menyelukkan tangan kanannya di belakang tubuh Roslina, mencari kancing bra Ustazah sekolah menengah itu.


“Jangan, Nazel.. Jangan..”, pinta Roslina.


Nazel terus merentap halus kancing bra Roslina. Buah dada Ustazah sekolah menengah itu terpamer di depan mata anak muda yang bernafsu terhadap wanita berusia itu. Sungguh pun fizikal buah dada Roslina selari dengan usianya yang menjangkau 45 tahun, namun masih boleh dikategorikan sebagai anjal walaupun sedikit layut. Ditambah pula dengan warna kulit Roslina yang putih mulus, itu jelas merangsangkan lagi nafsu Nazel yang menggila ingin menyetubuhi tubuh Ustazah sekolah menengah yang memiliki enam orang anak itu. Tangan kanan anak muda itu perlahan-lahan menyentuh buah dada Roslina.


“Cantiknya Ustazah ni..”, puji Nazel dalam bernafsu dan meramas-ramas buah dada Ustazah sekolah menengah itu.


“Nazel.. Jangan..”, rayu Roslina dengan nada yang lemah kerana sentuhan tangan anak muridnya pada buah dadanya.


Anak muda itu berterusan meramas buah dada Roslina sehingga kadangkala membuatkan Ustazah sekolah menengah itu tidak keruan kerana skala ramasan anak muridnya yang berlegar pada tahap lembut dan kasar silih berganti.


“Mantap lagi Ustazah ni.. Barang baik lagi ni.. Geram saya..”, luah Nazel.


“Jangan..”, pinta Roslina perlahan.


Anak muda itu sudah semakin liar di dalam keinginan untuk menjamah tubuh Ustazah sekolah menengah itu. Segenap inci buah dada Roslina diramas dengan rakus. Puting Ustazah sekolah menengah itu digentel pantas dengan jari jemari kanan. Roslina terketar-ketar sendirian dengan sentuhan anak muridnya. Dengusan halus keluar dari bibir tanpa disedarinya. Sentuhan, rangsangan, dan penerokaan anak muda itu benar-benar berbisa dan menyeksa batin Roslina. Wajah Ustazah sekolah menengah itu kerap dipalingkan ke kiri dan kanan bersama desahan kecil yang tidak pernah surut.


“Oh, tetek Ustazah pun sensitif jugak rupanya ye? Memang nafsu kuat Ustazah ni..”, usik Nazel sambil melajukan gentelan jarinya pada buah dada Roslina.


“Tak, Nazel.. Saya tak macam tu.. Tapi.. Ahh..”, Roslina tidak dapat menghabiskan ayatnya, anak muridnya itu telah menjumpai titik rangsangan yang menjadi kelemahannya.


Nazel masih mengunci kedua-dua pergelangan tangan Roslina yang diletakkan di atas kepala Ustazah sekolah menengah itu dengan tangannya. Nazel membaringkan dirinya ke atas tubuh Ustazah sekolah menengah itu dan mula menjilat puting Roslina.


(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)


Bersambung...